بررسی مشکلات فضاهای آموزشی در شورای آموزش و پرورش ابرکوه

ابرکوه (پانا) - نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: توسعه فضاهای آموزشی، تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی و اجرای طرح های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از اولویت های حوزه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۹۶۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات فضاهای آموزشی در شورای آموزش و پرورش ابرکوه

دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی،جواد ذاکر مدیر کل سازمان نوسازی مدارس یزد، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در سالن شهید عادلزاده آموزش و پرورش برگزار شد.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس با اشاره به مشکلات ساختمانهای فرسوده مدارس گفت: توسعه فضاهای آموزشی، تکمیل طرح های نمیه تمام عمرانی و اجرای طرح های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از اولویت های حوزه تعلیم و تربیت است .

صباغیان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور اعتبارات دولتی در زمینه های بهسازی و بازسازی بسیار کم است و باید با استفاده از ظرفیت های خیرین یا تغییر کابری انجام شود.

وی گزارشی از فعالیت و جلسه های خود با وزرا و معاونین وزرا را رائه داد و خاطر نشان کرد: باید قانون به سرعت اجرا شود نه اینکه در مسیر منحرف شود.

فرماندار ابرکوه با توجه به مشکلات و آمارهای نگران کننده آموزش و پرورش گفت: وقتی می بینیم آموزش و پرورش حرکت سریعی به سمت اهداف خود ندارد باید راه حل مناسبی یافت که به نظر می رسد واگذاری آن به مردم راه حل مناسبی باشد.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه 10 درصد از دانش آموزان ابرکوه در مدارس غیر انتفاعی تدریس میکنند افزود: مدارس غیر انتفاعی توانسته است 190 نفر اشتغال زایی در شهرستان داشته باشد که با افزایش مدارس غیر انتفاعی می توان این آمار را نیز افزایش داد.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات آموزش و پرورش باید مشارکت مردم را بیش از پیش جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار