مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه مقالات رادی شناسی تمدید شد

تهران (پانا) - دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی با صدور اطلاعیه ای از تمدید مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه مقالات رادی شناسی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه مقالات رادی شناسی تمدید شد

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات برای حضور در بخش مسابقه مقالات رادی شناسی تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 16 آبان 98 تمدید شد و لازم است متقاضیان در فرصت باقیمانده نسبت به تکمیل و ارسال مدارک برای حضور در این بخش اقدام کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به تماس های مکرر پژوهشگران، دانشجویان و محققان متقاضی شرکت در بخش مسابقه مقالات رادی شناسی برای تمدید ارسال چکیده مقالات، این زمان تا روز 16 آبان تمدید شد و از این رو دبیرخانه جشنواره از متقاضیان درخواست کرد تادر فرصت باقیمانده:
*سه نسخه از چکیده مقاله ی پژوهشی خود را به همراه یک قطعه عکس و خلاصه سوابق پژوهشی خود حداکثر در 100 کلمه راضمیمه فرم تکمیل شده تقاضای حضور در این بخش کنند و به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره
به آدرس ذیل ارسال کنند
festivailraditheater@gmail.com
گفتنی است: بخش مقالات رادی شناسی دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار خواهدشد. پژوهش گران علاقه مند سراسر کشور می توانند متقاضی حضور در این بخش جشنواره باشند. همچنین نسخه کامل مقالات انتخاب شده در مرحله نخست نیز می بایست در قالب ورد و پاورپوینت حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 20 آذر 98 به دبیرخانه جشنواره تحویل شود.
موضوعات و عناوین بخش مسابقه مقالات رادی شناسی عبارتند از:
1- توجه به ارزش های نهاد خانواده در آثار اکبر رادی
2- مفهوم شهر و شهرنشینی و حقوق شهروندی در آثار استاد اکبر رادی
3- روایت شناسی در آثار استاد اکبر رادی
4- بررسی آثار استاد اکبر رادی از دیدگاه نقد تکوینی
5- رهیافت ها و الگوها در دراماتورژی آثار استاد اکبر رادی
6- شیوه های کارگردانی نمایشنامه های استاد اکبر رادی
7- گرته برداری، اقتباس و برداشت آزاد از آثار استاد اکبر رادی
8- بررسی تطبیقی نمایش نامه ‏های استاد اکبر رادی با آثار ادبیات نمایشی جهان
اضافه می شود: دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران ، فرهنگسرای سرو و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.///

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار