مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

تمام کارگران آذرآب اراک آزاد شدند

تهران (پانا) - مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آزادی تمام کارگران شرکت آذرآب خبر می‌دهد و می‌گوید سهامدار عمده مکلف است نسبت به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان  تسهیلات به آذر آب اقدام نماید.

کد مطلب: ۹۶۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام کارگران آذرآب اراک آزاد شدند

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت کارگران بازداشتی شرکت آذرآب گفت: تمام کارگران بازداشتی آذر آب با تشریک مساعی تمامی مسئولان مرتبط استانی و همراهی و مساعدت دادستانی اراک آزاد شدند.

وی افزود: بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده آذر آب با ۳۲ درصد سهام و یک فرد حقیقی با ۱۰ درصد سهام باید خود را نسبت به حل مشکلات آذر آب متعهد بدانند.

این مقام مسئول افزود: بانک کشاورزی مطابق مصوبه مورخه اول آبانماه ٩٨ دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مکلف است نسبت به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به آذر آب اقدام نماید.

یاوری تاکید کرد: نمایندگان و اعضای شورای اسلامی کار آذرآب به عنوان نماینده قانونی کارگران مستمراً امور مرتبط به کارگاه و کارگران و رفع مشکلات را با همکاری نهادهای مسئول ذیربط پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کارگران آذر آب در زمره افتخارات جامعه کارگری کشور هستند، ادامه داد: متقاضیان خرید سهام بانک کشاورزی در آذرآب باید برنامه مشخص برای احیاء و تداوم تولید و تامین حقوق کارگران حد اقل در ۵ سال آینده را به استانداری استان مرکزی اعلام نمایند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار افزود: تا زمانیکه بانک کشاورزی سهامدار عمده و اصلی آذر آب است و سه نفر از اعضاء اصلی هیات مدیره شرکت تعیین می‌کند باید خود را در مقابل مطالبات کارگران مسئول و پاسخگو بداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار