رضوان: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است برای ترویج این فرهنگ در سطح کشور

شهرقدس (پانا) - مدیر کل سازمان پدافند غیرعامل استانداری تهران نقش آموزش و پرورش را در بحث پدافندغیرعامل بسیار اساسی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رضوان: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است برای ترویج این فرهنگ در سطح کشور

علی رضوان مدیر کل سازمان پدافند غیرعامل استانداری تهران در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که در دبیرستان مولانا شهرقدس برگزار شد به خبرنگار پانا گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است برای ترویج این فرهنگ در سطح کشور، استان تهران هم از امروز که اولین روز از هفته پدافند غیرعامل است، برنامه های متنوعی را در نظر‌گرفته است، همچنین در سطح استان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برنامه های خود را پیش بینی کرده و ما را در جریان قرار می‌دهند.

او افزود: برنامه‌های امسال بسیار متنوع است و شامل برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، رزمایش‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دلیل کمبود وقت ممکن است برخی از آنها انجام نشود و امکان این وجود دارد که هفته پدافند غیرعامل، به ماه پدافند غیرعامل تبدیل شود.

رضوان گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای توسعه هر کشور هست به ویژه در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش که یک قسمت مهمی از پدافند غیرعامل را در بر می‌گیرد.

این مقام مسول در پایان اظهار داشت: مدت زیادی نیست که به صورت علمی و مدیریتی به مسئله پدافند غیرعامل توجه می‌شود، بنابراین آموزش و پرورش می‌تواند نقش اساسی در بحث پدافند غیرعامل ایفا کند، و این ایفای نقش هم از طریق خانواده‌ها و هم از طریق تشویق دانش‌آموزان به تحقیق و پژوهش در این خصوص و ارائه راهکار های لازم می‌تواند در زندگی موثر باشد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار