صیدلو: باید با شناسایی خطرات احتمالی در جهت مصونیت‌سازی جامعه قدم برداریم

شهرقدس (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیر کل پدافند غیرعامل استان تهران صبحگاه مشترک پدافند غیرعامل با مشارکت ارگان‌های ذیربط در آموزشگاه پسرانه مولانا شهرقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: باید با شناسایی خطرات احتمالی در جهت مصونیت‌سازی جامعه قدم برداریم

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت روز نوجوان، گفت: امروز سالگرد شهادت بزرگ مرد نوجوانی است که با رشادت‌های خود به جهانیان نشان داد که جنگ را به بازی خود گرفته، همانگونه که معمار کبیر انقلاب (ره) در شأن محمد حسین فهمیده فرمود: 《رهبر ما آن طفل دوازده ساله‏اى است که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و شهید شد.》


او در ادامه با تشکر از عوامل برگزاری مانور پدافندغیرعامل، گفت: از زمانی که انسان درک کرد که با دیگر مخلوقات متفاوت است، فهمید که دو خطر می‌تواند او را تهدید کند، یکی حوادث طبیعی و دومی عده‌ای از همنوعان که در اطراف او زندگی می‌کنند که ممکن است با انگیزه‌های مختلف برای او خطر‌آفرینی کنند.

صیدلو با اشاره به اینکه طبیعتا انسان مایل نیست هزینه زیادی برای مقابله با حوادث بپردازد و طبیعتا عمل پیشگیرانه را می‌پسندد، افزود: پدافندغیرعامل یعنی اینکه با شناسایی خطراتی که می‌تواند ما را تهدید کند برای مقابله با آن و پیشگیری از بروز حوادث بعد از آن در جهت مصونیت‌سازی قدم برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اقدامات مثبت در جهت پدافندغیرعامل را از جمله وظایف همه مدیران و کارگزاران جامعه برشمرد و افزود: همه ما باید با آموزش‌های مبتنی بر مقابله با اینگونه حوادث در جامعه، سعی بر فرهنگ‌سازی برای نوجوانان و آینده‌سازان کشورمان داشته باشیم.


در ادامه مسولان از نمایشگاه پدافندغیرعامل دبیرستان مولانای شهرقدس بازدید کردند و در پایان مانور پدافند غیرعامل با مشارکت سپاه پاسدران، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، بسیج و... توسط دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار