قرار مرگ مرد ثروتمند با 2 آدمکش اسیدی

تهران (پانا) - دو دزد وقتی دیدند مرد ثروتمند حاضر به باج دادن نیست او را به‌طرز وحشتناکی کشتند. عاملان جنایت جسد طعمه‌شان را با اسید از بین بردند غافل از این که رازشان فاش خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
قرار مرگ مرد ثروتمند با 2 آدمکش اسیدی

به‌گزارش خراسان، ساعت 23 ششم شهریور امسال اهالی منطقه اتوبان شهید محلاتی در تماس با ماموران کلانتری 110 شهدا از پیدا شدن جسد متعفن شده‌ای خبر دادند و تیمی از ماموران برای بررسی‌های ابتدایی در محل حاضر شدند. ماموران در محل با جسد مردی ناشناس که تنها دست راست او سالم مانده و بقیه جسد متعفن شده بود روبه رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت با حضور در صحنه جرم تحقیقات فنی را آغاز کنند. پس از بررسی‌های تکمیلی، جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در گام نخست تحقیقات خود را برای شناسایی جسد مرد آغاز کردند.

شناسایی جسد
کارآگاهان با یک پرونده پیچیده و معمایی روبه‌رو بودند که در این مرحله در فهرست افراد گم شده به جست وجو پرداختند و با یک پرونده جنایی که در آن مردی 67 ساله گم شده بود روبه‌رو شدند. ماموران در ادامه مردی را که با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دوستش کامران خبر داده بود به اداره پلیس احضار کردند.

مرد جوان به ماموران گفت: کامران در منطقه یوسف‌آباد زندگی می‌کند و دو روز است که از او خبری ندارم و با توجه به این که از وضعیت مالی خیلی خوبی برخوردار است همه اعضای خانواده‌اش در خارج از کشور زندگی می‌کنند و من به‌عنوان صمیمی‌ترین دوستش در ماجرای ناپدید شدنش اعلام شکایت کردم. آرش تصویر جسد پیدا شده را مشاهده کرد و از روی لباس موفق به شناسایی کامران شد و نخستین گره در این پرونده به دست دوست صمیمی کامران باز شد. آرش به ماموران گفت: روز 4 شهریور بود که کامران با من تماس گرفت و ادعا کرد ساعت هفت و نیم صبح وقتی از خانه خارج شده کیف دستی‌اش که مدارک شناسایی و چند برگ چک بانکی داخلش بود، از سوی دزدان موتور سوار به سرقت رفته است. او ادامه داد: ساعت هشت و نیم شب همان روز بود که کامران با من تماس گرفت و گفت که دزدان با من تماس گرفتند و در میدان شهدا قرار گذاشتند تا مدارکم را پس بدهند اما پس از نیم ساعت انتظار خبری از مرد ناشناس نشد و اعلام کرد که به خانه باز می‌گردم و بعد از نیم ساعت وقتی به کامران زنگ زدم تلفن همراهش خاموش بود.

ردپای 2 مرد
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که عاملان جنایت با انگیزه مالی دست به این قتل زده‌اند تا این که روز 23 شهریور رئیس بانک سامان شعبه امین در تماس با پلیس اعلام کرد دو جوان 26 و 30 ساله با مراجعه به بانک قصد نقد کردن چک مسدود شده به ارزش 36 میلیون تومان را داشته‌اند.
بدین‌ترتیب؛ ماموران با حضور در بانک به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند و خیلی زود تصویر دو پسر جوان به‌دست آمد و کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی اصغر 26 ساله و مجید 30 ساله شدند و روز 2 آبان ماه، دو پسر جوان در دو عملیات جداگانه و همزمان در محدوده اتوبان شهید محلاتی دستگیر شدند. متهمان در ابتدا خود را در ماجرای قتل و سرقت بی‌گناه می‌دانستند اما وقتی در برابر مدارک و دلایل پلیس قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

اعتراف به جنایت
اصغر 26 ساله در اعترافاتش گفت: من به‌واسطه یکی از بستگان دورم که در بازار مغازه‌دار است با کامران آشنا شدم و پی‌بردم او از وضعیت مالی خوبی برخوردار است به‌همین دلیل با یکی ازدوستانم به نام مجید نقشه سرقت از او را طراحی کردیم به‌همین خاطر از یکی دیگر از دوستان مان که شاهین نام دارد با پرداخت یک میلیون تومان خواستیم تا کیف کامران را سرقت کند. او افزود: بعد از این که کیف به‌ دست ما رسید با کامران قرار گذاشتیم و مجید سوار بر خودروی پژو 206 به سراغ کامران رفت و پرسید که شما کیف مدارکتان را گم کردید که مقتول تایید کرد و در ادامه به او گفت منتظر باشید تا دوستم کیف‌تان را بیاورد، نیم ساعت او را تحت نظر داشتیم و متوجه شدیم شماره پلاک خودرو را برداشته است به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم نقشهمان را عملی کنیم. اصغر ادامه داد: به‌سراغ کامران رفتیم و در بین راه او را به عنوان مسافر سوار خودرو کردیم و در خودرو شروع به درددل کرد و از سرقت کیفش برایمان حرف زد که خودرو را نگه داشته و من از صندلی جلو به عقب رفتم و کنار کامران نشستم.

این مرد گفت: به کامران گفتم که کیف دستی و مدارکش در اختیار ماست و باید 200 میلیون تومان پرداخت کنی تا آن‌ها را بازگردانیم که او مقاومت کرد و گفت: یک ریال هم به شما نمی‌دهم به‌همین خاطر او را به خانه ویلایی مجید بردیم و دوباره تهدیدش کردیم اما کامران مقاومت کرد و از آن جایی‌ که شماره پلاک خودرو را برداشته بود با طنابی که تهیه کرده بودیم او را به قتل رساندیم. عامل جنایت گفت: پس از آن برای این که جسد شناسایی نشود، او را داخل یک سطل زباله انداختیم و اسیدی را که از قبل تهیه کرده بودیم روی صورت و بدن جسد ریختیم و سپس قصد داشتیم جسد را داخل فاضلاب بیندازیم اما نشد و جسد را همان‌جا رها کردیم. بنا بر این گزارش، عاملان این جنایت به دستور بازپرس شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار