فرماندار شهرستان دیّر:

خانواده‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند

دیر،بوشهر(پانا)_ فرماندار شهرستان دیّر گفت: خانواده‌ها با تمام توان به کمک آموزش و پرورش بیایند.

کد مطلب: ۹۶۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، کریم علی‌‌حسنی در بازدید از مدارس منطقه بردخون اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت منشأ پیشرفت و توسعه همه جانبه است و اگر می‌خواهیم از وابستگی رها شویم و به خودکفایی برسیم باید آموزش و پرورش را یاری دهیم.

فرماندار شهرستان دیّر افزود: آموزش و پرورش در همه خانواده‌ها وجود دارد و نیازمند مشارکت عمومی است که ضرورت دارد خانواده‌ها با تمام توان به کمک آموزش و پرورش بیایند تا با برنامه‌ریزی منظم به اهداف تعیین‌شده برسیم.

وی از فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش بردخون تقدیر کرد و گفت: مدارس کاردانش و فنی‌حرفه‌ای مسیر ورود افراد را به بازار کار هموار می‌کند که تلاش می‌کنیم با مشارکت متولیان، نسبت به هوشمندسازی و ایجاد شبکه در کارگاه‌های این مدارس در بردخون اقدام کنیم.

علی‌حسنی حمایت خود را از ایده‌ها و طرح‌های جدید اعلام کرد و افزود: برای تشویق دانش آموزان، توسعه و بازسازی تالار شهید نامدار و ساخت فضای آموزشی در مدارس مشارکت و حمایت می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: فرهنگیان و نیروهای ستادی در آموزش و پرورش منطقه بردخون با همه وجود تلاش می‌کنند اما برخی مواقع کمبودها، نواقص و مشکلات زمان تحقق اهداف را کند می‌کند که امیدواریم با رفع نیازها، افتخارات گذشته را همچنان تکرار کنیم.

ظهیر محمودی افزود: ایجاد زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی و پرورشی ضرورتی انکارناپذیر است چرا که با افزایش جمعیت در برخی مدارس و فناوری‌های جدید، امکانات و فضاهای موجود پاسخگوی مطالبات دانش آموزان نیست و باید همگام با پیشرفت‌ها قدم برداریم.

وی اضافه کرد: تالار شهید نامدار در حال بازسازی و تجهیز است که تاکنون مبلغی معادل یک میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل این فضا نیاز به اعتباری بیش از 600 میلیون ریال داریم که انتظار است با تزریق این مبلغ فضای مذکور آماده و در دسترس دانش آموزان و فرهنگیان و منطقه بردخون قرار گیرد.

محمودی ادامه داد: در تعدادی از مدارس فضاها بر اساس جمعیت گذشته ساخته شده اما به دلیل مهاجرت و افزایش جمعیت دانش آموزی، فضای موجود برای حضور آنان کافی نیست و باید کلاس‌های جدید ساخته شود که نیازمند مشارکت عمومی بویژه مسؤولان و خیرین هستیم تا این نیازها برطرف شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه برخی از فضاهای آموزشی و پرورشی فرسوده است، تصریح کرد: بجز دو مدرسه همه مدارس منطقه بردخون در شیفت صبح دائر است که انتظار می‌رود با احداث دو فضای دیگر، فعالیت صد در صد مدارس منطقه در صبح انجام بگیرد.

در این بازدید که مسؤول طرح‌های فرمانداری شهرستان، بخشدار بردخون، تعدادی از کارشناسان، مدیران و فرهنگیان منطقه نیز حضور داشتند از ساختمان اداره، مدارس شهیده قایدی، فرهنگ، کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار، حاج حبیب قنبری و شهید چراغ زاده بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار