دستگیری عامل تیراندازی محله فلاح در یکی از شهرستان‌های غرب تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی محله فلاح خبر داد و گفت این فرد شرور پس از مجروح کردن احدی از شهروندان به یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران متواری شده بود که با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل تیراندازی محله فلاح در یکی از شهرستان‌های غرب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ صادق قره باقری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: هفته گذشته خبری در خصوص عربده‌کشی و تیراندازی در یکی از محلات جنوب غرب تهران که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محل و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت خبر دریافتی، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات گسترده پلیسی، مشخص شد عامل تیراندازی پس از اقدامات شرورانه به یکی از شهرستان های همجوار گریخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تلاش مأموران برای به دست آوردن سرنخی از متهم، ادامه داست تا اینکه در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محلات شهرستان ملارد شناسایی و در بامداد ششمین روز از آبان ماه با هماهنگی های قضایی این فرد شرور در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد.

قره باقری در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه سلاح سرد از متهم، خاطر نشان کرد: فرد دستگیرشده در بازجویی¬های اولیه، علت و انگیزه خود از این رفتار و اقدامات مجرمانه را اختلافات شخصی به نیت ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در محل ذکر کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه، متهم از اراذل و اوباش سابقه دار محل می باشد و با قرار ۲میلیاردی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار