نگرانی بزرگ استراماچونی برای دیدار با تراکتور؛ مصدوم جدید استقلال از راه رسید

تهران (پانا) – هافبک استقلال که به تازگی شرایط بازی برای تیمش را پیدا کرده احتمال دارد دیدار بزرگ با تراکتور را در تبریز از دست بدهد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی بزرگ استراماچونی برای دیدار با تراکتور؛ مصدوم جدید استقلال از راه رسید

استقلال که با 5 برد متوالی در لیگ برتر و جام حذفی به صورت کامل از حاشیه جدا شده و یکبار دیگر هوادارانش را به آینده امیدوار کرده است، باید برای دیداری بزرگ و سخت راهی تبریز شود تا عصر جمعه به مصاف تیم متمول و پرستاره تراکتور تبریز برود.

برای این بازی غیبت داریوش شجاعیان و محسن کریمی به علت پارگی رباط صلیبی قطعی است اما احتمال دارد یکی دیگر از بازیکنان کلیدی تیم استراماچونی هم بازی با تراکتور را از دست بدهد.

فرشید باقری که چند بازی این فصل استقلال را به علت مصدومیت از دست داد و از بازی با سایپا در هفته هفتم توانست به ترکیب تیمش برگردد، باز هم مصدوم شده است و در تمرین دوشنبه استقلال غایب بوده است. گفته می‌شود مصدومیت او از ناحیه ساق پا است و ارتباطی به مصدومیت سابقش که از مچ پا بود ندارد و با مراقبت‌های ویژه می‌تواند در تبریز به میدان برود اما از آنجایی که احتمال دارد در بازی با تراکتور این مصدومیت شدید شود، شاید استراماچونی ریسک بازی به او را انجام ندهد تا دوری باقری به همین یک بازی خلاصه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار