رضا روستایی :آموزش و پرورش ازجمله پایگاه‌های بروزمصون‌سازی و پایداری کشور به حساب می‌آید

تهران (پانا) - مدیراداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اهم برنامه‌های ستاد پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رضا روستایی :آموزش و پرورش ازجمله پایگاه‌های بروزمصون‌سازی و پایداری کشور به حساب می‌آید

رضا روستایی مدیر اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش از گستره مخاطبان فراوان و سرمایه بالای نیروی انسانی برخوردار است و از جمله پایگاه‌های بروز مصون‌سازی و پایداری کشور به حساب می‌آید.

او در ادامه گفت: در راستای مصونیت‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری ناشی از تهدیدات داخلی و خارجی، پدافند غیر عامل موجب افرایش پایداری ملی است که می‌توان از طریق مصون‌سازی در مقابل تهدیدات، تسهیل در مدیریت بحران‌ها، ایجاد تعامل ملی در شرایط اضطراری، تولید بازدارندگی دفاعی و تولید قدرت تداوم و تولید اقلام ضروری به اهداف دست یافت.

روستایی با برشمردن اهم برنامه های پدافند غیرعامل، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه، مانور اطفاء حریق، صبحگاه مشترک و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان های استان تهران است.

برنامه متمرکز استانی همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان مولانا شهر قدس و با حضور مسولین استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار