جذب 77 دانشجو معلم در منطقه 17

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 گفت: دانشجو معلمانی که از طریق ماده 28 جذب آموزش و پرورش می شوند؛ باید دوره های آموزشی یکساله را گذرانده باشند.

کد مطلب: ۹۶۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب 77 دانشجو معلم در منطقه 17

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 17، مهدی نیکبخت، شغل معلمی و تربیت معلم را یک هنر برشمرد و گفت: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم است و تربیت معلم کاری ارزشمند، شریف و توفیقی الهی است.


مدیر آموزش وپرورش منطقه با بیان اینکه در آموزه های دینی به امر تعلیم و تربیت بسیار تاکید شده است، ادامه داد: معلمی از جنس رهبری و هدایت است و انسان ها نزد معلمان امانت هستند و دانشگاه فرهنگیان طلایه دار تربیت معلمان شایسته طراز نظام جمهوری اسلامی است.


وی از جذب 77 نفر دانشجو معلم در سال تحصیلی99-98 در منطقه خبر داد و اقبال بالای دانش آموزان در ثبت نام رشته های تربیت معلم را نتیجه عملکرد خوب و مناسب معلمان و دبیران منطقه دانست و افزود: برای سال تحصیلی جدید، دانش آموزان در رشته های تحصیلی با عناوین آموزشی همچون ریاضی، ادبیات، فارسی و... مشغول تحصیل در دانشگاه فرهنگیان خواهند شد. دانشجو معلمانی که از طریق ماده 28 جذب آموزش و پرورش می شوند؛ باید دوره های آموزشی یکساله را گذرانده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار