فرمانداراسلامشهرتاکید کرد:ضرورت ایجاد دفاترتسهیل گری درراستای احیاء بافتهای فرسوده

جلسه مشترک ستاد شهرستانی باز آفرینی شهری و شورای برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار،معاون فنی و عمرانی و مدیران ادارات و نهادهای مربوطه در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهرتاکید کرد:ضرورت ایجاد دفاترتسهیل گری درراستای احیاء بافتهای فرسوده

در این جلسه،مسعودمرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی با تسلیت ایام سوگواریهای آخر ماه صفر در سخنانی اظهار داشت:شهرستانهای اسلامشهر و پاکدشت در حوزه بافت فرسوده رتبه اول در استان را دارا میباشند .

او در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهر با دارا بودن 104هکتار بافت فرسوده و وجود بافت ناایمن درمنطقه احمدآباد هر لحظه احتمال مشکل آفرینی را دارا میباشدو در این راستا بنیاد مسکن مواردی را در روستاها پیگیری میکند لیکن با تاکیدات ریاست جمهور و استاندار تهران میبایست مردم ظرفیت پذیرش احیاء بافتهای فرسوده ساکن در آن را داشته باشند .

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: ضرورت ایجاد دفاتر تسهیلگری در احیاء بافتهای فرسوده بسیار مهم است، و مردم با ایجاد دفاتر به یک مکان مشخص مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده و کار خود را دنبال خواهند کرد.

مرسلپور بیان داشت:مشکلات بافت فرسوده و نقاط ناایمن با سرنوشت مردم سر و کار دارد و عدم پیگیری موضوع مسئولیت کیفری و مدنی را در پی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهرتاکید کرد:ازدیگر مشکلات درتراکم بافتهای فرسوده آبهای زیرسطحی میباشدکه حتی ساختمانهای نوساز را نیز تهدید میکند.

در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات مدیران ادارات و نهادهای مربوطه موارد زیر مصوب گردید:اداره راه و شهرسازی شهرستان در مدت ده روز اراضی تحت اختیار خود را جهت باز آفرینی در نقاط شهری و مناطق تابعه ،چهاردانگه و احمد آباد مستوفی معرفی نماید و ساختمانهای ناکارآمد اداری شهرستان نیز با ادله کارشناسی و برآورد اعتبارات ریالی به شهرداری و نهایت فرمانداری اسلامشهر اعلام گردد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار