فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

یزد (پانا) - مدیر حج و زیارت استان یزد اعلام کرد به منظور ساماندهی اولویتها ، اطلاعات و ارتباطات ، کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع می توانند با مراجعه به سامانه حج به نشانی reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

کد مطلب: ۹۶۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

شریفی زارچی افزود: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل نمایند.

وی گفت: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه گذاران حج تمتع ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویتهای باقی مانده در نوبت تشرف به حج ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه گذاران، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ... امکان پذیر گردد.

ودیعه گذاران حج تمتع می توانند شخصاً به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نموده و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام نمایند. گفتنی است این فراخوان به معنی اعلام اولویتهای حج سال آینده نبوده و اولویتهای تشرف به حج سال 1399 به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و براساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار