برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) درسلماس

مراسم سوگواری وعزاداری به مناسبت رحلت پیامبرعظیم‏الشان اسلام (ص) و شهادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع) در حسینیه فرهنگیان در دو بازه زمانی ویژه خواهران و برادران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) درسلماس

در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل تحول بنیادین آموزش وپرورش و گرامیداشت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری ویژه ای با حضور امام جمعه شهرستان ، مدیران مدارس و جمعی از دانش آموزان دختر و پسر بصورت مجزا در حسینیه فرهنگیان برگزار گردید.

این برنامه که به همت مدیریت آموزش و پرورش سلماس و محبان اهل بیت ( ع ) برگزار شد ، حجت الاسلام "سید ابراهیم طباطبایی " امام جمعه شهرستان با ایراد سخنانی به شأن و جایگاه والای آن بزرگواران اشاره کرده و ایشان را بهترین الگو وسرلوحه زندگی مسلمانان معرفی نمود .


امام جمعه شهرستان سلماس افزود: حضرت محمد(ص) مردم را به سوی حق و عدالت دعوت کرد و مردمی را که در جهل و نادانی قرار داشتند از بدبختی نجات داد.
"طباطبایی " دانش آموزان را به سوی عبادت خدا و روش و سنت پیامبر دعوت نمود و اضافه کرد : کسانی که سنت پیامبر(ص) را بر خود عملی نمی کند از جمله ما نیست.
گفتنی است این مراسم با قرائت زیارت ازبعید ، زیارت عاشورا ، اقامه نماز جماعت ، نوحه خوانی و مرثیه سرایی مداحان فرهنگی اهل بیت (ع) و سینه زنی شرکت کنندگان علی الخصوص دانش آموزان در سوگ رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار