در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی انجام شد ؛

برنامه ریزی برای برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان

تربت حیدریه (پانا) - جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی با موضوع برنامه ریزی اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و راهپیمایی سیزده آبان در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر, به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد که با وجود دسیسه های دشمن پرشور تر از هرسال برگزار شد و مهر باطلی بر توهمات دشمن زد.
محمدرضا قرائی تربتی با مهم برشمردن راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: این راهپیمایی امسال نیز باید با انسجام و پرشور برگزار شود و برای این کار لازم است تمام دستگاه های مربوطه با همکاری و هم افزایی در این جهت بکوشند.
وی افزود: در اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی سعی شود برنامه ها خلاقانه تر نسبت به سال های گذشته برگزار شود.
فرمانده سپاه تربت حیدریه در این جلسه گفت: دانش آموزان بسیجی همیشه در صحنه های مختلف از آغاز انقلاب تاکنون خوش درخشیدند و امروزه هم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با حضور موثر خود در اعتلای ایران اسلامی عزیز تلاش می کنند.
سرهنگ نیک یاد افزود: هدف از گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، انتقال آرمان شهدا به نسل های جدید و دانش آموزان است.

در این جلسه ضمن بررسی برنامه های مختلف که در این هفته برگزار خواهد شد, هماهنگی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ها میان اعضای کمیته بسیج دانش آموزی انجام شد.

عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، راهپیمایی 13 آبان, برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدارس و برگزاری مسابقات نقاشی و آدمک استکبار از جمله ی این برنامه ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار