فردوسی‌پور چطورطرفدارانش را غافلگیر کرد

تهران (پانا) - عادل فردوسی‌پور در تازه‌ترین فعالیت خود، نسخه صوتی کتاب «فوتبال علیه دشمن» را خوانده و روانه بازار کتاب کرده است، اثری که مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته و آن‌ها را غافلگیر کرده است.

کد مطلب: ۹۶۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فردوسی‌پور چطورطرفدارانش را غافلگیر کرد

به گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های صوتی چند سالی است که با قوت و کیفیت بیشتری نسبت به گذشته در بازار ایران تهیه و تولید می‌شوند و حسابی هم در بین مخاطبان به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند؛ تا جایی که چهره‌های مورد علاقه مردم هم وارد این حوزه شده و با خواندن آثار منتشر شده در بازار نقش مهمی در سوق دادن مخاطبان به سمت کتاب ایفا کرده و می‌کنند.

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و کارشناس فوتبال نمونه تازه‌ای از همین چهره‌هاست که کتاب «فوتبال علیه دشمن» نوشته سایمون کوپر را که پیشتر خودش ترجمه کرده بود خوانده و به صورت صوتی به بازار عرضه کرده است. اثری که با اقبال گسترده مخاطبان همراه شده و آن‌ها را به وجد آورده است.

او در کنار فعالیت در عرصه گزارشگری و ورزش همواره دستی هم بر آتش فرهنگ داشته و دارد و فارغ از تدریس در دانشگاه، به ترجمه کتاب‌های مختلفی پرداخته که از آن جمله می‌توان به «هنر شفاف اندیشیدن»، «هنر خوب زندگی کردن» و «فوتبال علیه دشمن» اشاره کرد.

لحن و شیوه خواندن او به واقع منحصر به فرد است و مخاطبانی که با آیتم‌های او در «۹۰» و «فوتبال ۱۲۰» آشنا باشند حتما از شدت جذابیت کتاب نمی‌توانند دست از گوش کردن آن بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار