توضیح مدیر پزشکی قانونی تهران درباره فوت مدیر بیمارستان لقمان

تهران (پانا) - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت در انجام آزمایشات از جسد مدیر بیمارستان لقمان هیچ شواهدی دال بر اینکه قتلی اتفاق افتاده باشد، به‌دست نیامد.

کد مطلب: ۹۶۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح مدیر پزشکی قانونی تهران درباره فوت مدیر بیمارستان لقمان

مهدی فروزش در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: ما به صورت روتین از تمامی اجسادی که به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود، کالبدشکافی و آزمایشات سم‌شناسی و آسیب.شناسی را انجام می‌دهیم. درباره جسد مدیر بیمارستان لقمان نیز این آزمایشات انجام شد.

وی افزود: بعد از 45 روز الی دو ماه نتیجه ازمایشات را اعلام می‌کنیم که احتمالا منفی است.

فروزش یادآور شد: ما راجع به حادثه و قتل و خودکشی اظهارنظر نمی‌کنیم و تعیین کننده نیستیم، بلکه به دستگاه قضایی و انتظامی در اینکه علت و نحوه فوت به چه صورت بوده کمک می کنیم و در این زمینه مقام قضایی اظهارنظر می‌کند.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه آثار و شواهدی دال بر این که قتل به وقوع پیوسته باشد به‌دست نیامده است. حتی ما به صورت کامل رادیوگرافی را انجام دادیم که جسم خارجی در بدن نبوده باشد، ولی چیزی به‌دست نیامد.

فروزش یادآور شد: مدیر بیمارستان لقمان روز چهارشنبه هفته گذشته تصادف می‌کند و به بیمارستان شریعتی منتقل می‌شود، عصر آن روز به پزشکی قانونی منتقل می‌شود و نهایتا پس از بررسی‌ها و آزمایشات مربوطه ما، جسد را صبح روز پنج‌شنبه به خانواده‌اش تحویل دادیم.

پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران گفته بود که روز چهارشنبه مرحوم دکتر حقی - مدیر بیمارستان لقمان - در حال تردد با موتورسیکلت در تونل نواب دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار