تا پایان سال؛

۳۰۰ روستای استان فارس تا پایان سال گازرسانی می‌شوند

شیراز(پانا)_ معاون مهندسی و اجرای شرکت گاز استان فارس اظهار داشت: عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستای فارس در شهرستان های شیراز ، مرودشت ، جهرم، داراب ، خرم بید ، سپیدان ، لارستان ، لامرد و فراشبند تا پایان امسال در تعهد شرکت گاز استان است.

کد مطلب: ۹۶۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ روستای استان فارس تا پایان سال گازرسانی می‌شوند

محمد رضا زارعیان با بیان این که در هر ۳۶ ساعت یک روستا به شبکه گاز طبیعی متصل می شود ، افزود : تاکنون بیش از هزار و ۹۰۸ روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به ۳۶۰ روستا نیز در دست طراحی و اجراست تا ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به ۸۶ درصد برسد.

به گفته وی در استان فارس ۲ هزار و ۵۵۵ روستای مشمول گازرسانی وجود دارد و برنامه ریزی لازم برای بهره مندی تمام روستاهای مشمول از مزایای گاز طبیعی انجام شده است.
زارعیان ادامه داد: از مجموع ۱۰۹ شهر استان فارس نیز ۹۷ شهر اکنون گاز دارند و در ۱۲ شهر دیگر هم عملیات گاز رسانی در حال اجراست که با احتساب آن، متوسط ضریب برخورداری از گاز در بخش شهری ۹۸ درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

به گفته ی او، تعداد مشترکین گاز در استان فارس بیش از یک‌میلیون و ۴۶۴ هزار مشترک بوده و میزان شبکه‌گذاری ۲۷ هزار و ۲۵۸ کیلومتر و تعداد انشعابات نصب‌شده نیز ۷۸۴ هزار و ۲۵۶ مورد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار