راه اندازی اولین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز درشهرری

شهرری (پانا) - شهردار منطقه بیست از راه اندازی اولین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز با قابلیت های رصد،گزارش و رفع آنلاین معضلات شهری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی اولین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز درشهرری

فرهاد افشار شهردار منطقه بیست در این بار اظهار کرد: با استفاده از این اپلیکیشن مسیر گشت مسئولین محلات مشخص و فعالیتهای انجام شده رصد و پیام های مردمی به صورت آنلاین برای متصدیان هر حوزه ارسال و پس از بررسی و رفع مشکل، تصاویر اقدامات اصلاحی برای واحد مربوطه ارجاع می شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه قابلیت این نرم افزار به گونه ای است که سیاست گذاریها به لحظه در سیستم اعمال و اقدام اصلاحی انجام می شود گفت: دسته بندی پیامها براساس کدهای بی سیم تعریف شده و مشکلات موجود در محلات درحوزه‌های مختلف شهرسازی، خدمات شهری بازیافت و فعالیتهای دیگر به صورت آنلاین به مدیر مربوطه ارسال می شود تا مشکل آنها برطرف شود.

افشار با بیان اینکه افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان به عنوان سرمایه‌های اصلی شهر، در برنامه کاری شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی قرار دارد،بیان داشت: در فعالیتهای این سازمان برنامه‌های وظیفه و توسعه ای تعریف شده که برنامه‌های وظیفه ای شامل فعالیتهای روزمره ای است که چنانچه بیشترین تمرکز در انجام آنها صورت گیرد موجب افزایش کیفیت کارها خواهد شد.

شهردار منطقه بیست عنوان کرد: در این نرم افزار براساس ثبت معضلات انجام شده، پراکنش پیام ها در تمامی حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، شهرسازی، خدمات شهری و اجتماعی مشاهده و بررسی می شود و با توجه به فراوانی پیام در هر حوزه مشکل مطروحه در اولویت کاری و به عنوان پروژه آتی ناحیه مدنظر قرار می گیرد که این موضوع در افزایش کیفیت خدمات رسانی ،جلوگیری از اقدامات تکراری و رضایتمندی شهروندان موثر است.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار