ثقفی از پایان توزیع کتب درسی در شهر تهران خبر داد

تهران (پانا) – مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران و مشاور مدیرکل، گفت: اگر دانش آموزانی یک یا چند کتاب درسی خود را دریافت نکرده اند، به واحد تدارکات اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنند.

کد مطلب: ۹۶۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ثقفی از پایان توزیع کتب درسی در شهر تهران خبر داد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود ثقفی، درباره وضعیت توزیع کتاب‌های درسی در تهران و مشکلاتی که دانش‌آموزان امسال در این حوزه با آن مواجه شدند، گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مشکلاتی در مدل جدید توزیع کتب درسی وجود داشت که ایرادات مختلفی در این مورد دخیل بود.


او ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم و تامین کتب مورد نیاز دانش آموزان، موضوع توزیع کتاب های درسی در شهر تهران به طور کامل پایان یافته است. طبق آمار هیچ گونه کمبودی در این زمینه مشاهده نمی‌شود.


مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر هنوز هم دانش آموزانی در مدارس حضور دارند که یک یا چند کتاب درسی خود را دریافت نکرده‌اند؛ می‌توانند به واحد تدارک اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود مراجعه کرده و پس از بررسی های لازم کتب خود را دریافت کنند.


ثقفی در رابطه با مشکل توزیع کتاب‌های درسی در شهر تهران گفت: معمولا ارائه هر روش جدید، با موضوعات و مسائلی رو به رو می شود که نیازمند بررسی های دقیق‌تری است؛ بنابراین در کنار مزیت‌های موجود، اشکالاتی هم وجود داشت. براین اساس، بررسی های لازم انجام شده است که در تصمیم‌گیری‌های آتی برای پیشبرد بهتر کار، از آن استفاده می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار