بعد از برگزاری انتخابات؛

600 هزار نفر در 97 هزار مدرسه به عضویت انجمن اولیا‌و‌مربیان درآمدند

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش خبر داد انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۹۷ هزار مدرسه کشور برگزار و ۶۰۰ هزار نفر انتخاب و به عضویت این انجمن درآمدند.

کد مطلب: ۹۶۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
600 هزار نفر در 97 هزار مدرسه به عضویت انجمن اولیا‌و‌مربیان درآمدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، نورعلی عباسپور در حاشیه همایش بزرگداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان در این استان گفت: «در سال تحصیلی گذشته ۹۲ هزار مدرسه کشور انجمن اولیا و مربیان داشتند. نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار مهم و ضروری است. امسال اتاق گفت‌و‌گوی اولیا و مربیان در ۲۰ درصد مدارس کشور فعال می‌شود و این در حالی است که در برخی از استان‌ها شاهد رسیدن این درصد به سقف ۳۰ درصد هستیم.»

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «اجرای این طرح در ایجاد پایگاه ثابت انجمن اولیا و مربیان نقش محوری دارد.»

عباسپور به راه‌اندازی مراکز محلی آموزش خانواده ویژه کودکان تا دوره پیش‌دبستانی اشاره کرد و افزود: «در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ راه‌اندازی مراکز محلی آموزش خانواده در امور تربیتی کلید خورده است. در سال تحصیلی گذشته ۱۰۳ هزار خانواده از خدمات مراکز مشاوره پیوند بهره‌مند شدند.»

او گفت: «تا‌کنون ۳۵۵ مرکز مشاوره در استان‌ها فعال شده که به زودی چهار مرکز مشاوره مرجع در چهار استان راه‌اندازی می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار