برگزاری اولین دوره تخصصی آموزش و توانمندسازی مسئولین بودجه شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) -رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری اولین دوره تخصصی آموزش و توانمند سازی مسئولین بودجه استان و مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره تخصصی آموزش و توانمندسازی مسئولین بودجه  شهرستانهای استان تهران

حسین صادقی رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در راستای اجرایی شدن برنامه‌ها و اهداف معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اظهار داشت: بند یک تا هفت جدول زمانبندی آموزش و توانمند سازی کارکنان اداره بودجه اداره کل و مناطق تابع اجرایی شد.

او در ادامه با اشاره به تهیه و توزیع کتب قوانین و مقررات مربوط به بودجه،افزود:تهیه جزوات آموزشی در کناربرگزاری کارگاه‌های آموزشی، از جمله مهمترین اقدامات در این حوزه می باشد .

صادقی تهیه بسته های آموزشی با موضوعات بند دتبصره 9 قانون بودجه، قوانین و مقررات بودجه، راهکارهای کاربردی برای معافیت صد درصدی قبوض آب و برق و گازمدارس استان با توجه به رعایت اصلاح الگوی مصرف ، تبیین شیوه نامه ماده شانزده شورای آموزش و پرورش و آموزش نظارت بر بودجه را ازدیگر اقدامات انجام گرفته در این حوزه دانست.

او تصریح کرد:با تسلط بر قوانین و بالا بردن توانمندی های کارشناسان در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران می توان به اهداف مورد نظر و پیش بینی شده در این بخش دست یافت.

با پیگیریهای اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سیزده دوره تخصصی برای آموزش و توانمند سازی همکاران بودجه در اداره کل و مناطق تابع پیش بینی و در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار