دیدارهای مقدماتی ۲۰۲۰ فوتسال آسیا؛

فوتسالیست ارومیه‌ای: نخستین حضورم در تیم ملی بزرگسالان تجربه بسیار خوبی بود

ارومیه (پانا) - ملی‌پوش جوان ارومیه‌ای گفت: نخستین حضور رسمی در تیم ملی فوتسال بزرگسالان تجربه بسیار خوبی بود و خوشحالم که این امر مصادف با میزبانی ارومیه از مرحله مقدماتی ۲۰۲۰ آسیا بود.

کد مطلب: ۹۶۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فوتسالیست ارومیه‌ای: نخستین حضورم در تیم ملی بزرگسالان تجربه بسیار خوبی بود

«سالار آقاپور» افزود: با نظر مساعد سرمربی، اغلب بازیکنان حاضر در مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا به میزبانی شهر ارومیه از بین بازیکنان جوان انتخاب شده بودند و خوشحالم که من نیز در جمع آنان حضور داشتم.

وی بیان کرد: تمام تلاشم تثبیت جایگاهم در ترکیب‌های بعدی تیم ملی بزرگسالان است تا بتوانم با جلب رضایت کامل سرمربی و کادر فنی سال‌های سال در خدمت فوتسال کشورم باشم.

وی ادامه داد: به عنوان اولین تجربه، اشتباهاتی در جریان این مسابقات داشتم ولی مطمئن هستم که با تلاش و پشتکار می‌توانم به آمادگی صد درصدی برسم.

ملی‌پوش ارومیه‌ای تیم ملی فوتسال ایران گفت: مسابقات مقدماتی ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی ارومیه محک جدی و خوبی برای من و سایر هم تیم‌های جوان من بود تا خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.

«آقاپور»، در خصوص حضورش در ترکیب تیم باشگاهی مس سونگون ورزقان و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به همراه این تیم افزود: نخستین دیدار این تیم در دور برگشت این مسابقات روز ۹ آبان ماه جاری در مقابل تیم اهورای بهبهان در تبریز است و امیدوارم بتوانیم با کسب قهرمانی ایران به جام باشگاه‌های آسیا نیز صعود کنیم.

سالار آقاپور، طی خرداد ماه امسال در جریان رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال جوانان ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی تبریز با به ثمر رساندن هشت گل، آقای گل آسیا شناخته شد و به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد، ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۳ تاجیکستان را از پیش رو برداشت و ایران نیز ۸ بر ۳ بر قرقیزستان پیروز شد.

پنج تیم ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار