تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی 13آبان

یزد (پانا) – "عباسعلی دانافر " در نشست کمیته دانش آموزی وفرهنگیان ستاد بزرگداشت 13 ابان با تاکید بر حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی این روز گفت : برنامه های گرامیداشت روز دانش آموز باید با محوریت نوجوانان ، جوانان و تشکل های دانش آموزی برگزارشود.

کد مطلب: ۹۶۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی 13آبان

"دانافر " درادامه با گرامیداشت مناسبت ها ی13 آبان و تجلیل ازرهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود : دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب نقش برجسته وموثری داشتند و و این نقش آفرینی باید برای نسل حاضر تشریح وتبین شود.

وی با یادآوری حضور منسجم دانش آموزان و دانشجویان در شکل گیری ، تداوم و به ثمر رسیدن انقلاب و هم درتسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم گفت: هم اکنون نیزرهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) دربیانیه گام دوم انقلاب به نقش نوجوانان وجوانان توجه هوشمندانه ای داشته اند.

ایشان با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت والای دانش آموزی و فرهنگیان ادامه داد: روز 13 آبان روز دانش آموز است و انتظار می رود از توانمندی های دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی برای برگزاری هرچه باشکوهتربرنامه های این روز استفاده شود.

"دانافر" با دعوت از دانش آموزان وفرهنگیان برای حضور پرشور در راهپیمائی 13 آبان افزود : 13آبان یک روز ملی و تاریخی است که به نامیدی دشمن منجر شده است و این روز همواره باید روز نامیدی دشمنان واستکبار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار