میزبانی قابل قبول ارومیه در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا

ارومیه (پانا) - سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: میزبانی ارومیه از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا قابل قبول است اما پخش نشدن بازی تیم ملی از شبکه ورزش جای انتقاد دارد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی قابل قبول ارومیه در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا

ابراهیم شکوری افزود: پخش نشدن بازی‌های تیم ملی از صداوسیما و شبکه ورزش برایم عجیب بود و امیدوارم سایر رسانه‌ها برای پیگیری حق این تیم و پخش بازی‌ها از شبکه تخصصی ورزش تلاش کنند.

وی از مسئولان خواست به این مسئله ورود کنند زیرا پخش شدن بازی‌های تیم ملی باعث حضور حامیان مالی و اسپانسرها برای حمایت از فوتسال خواهد شد؛ ضمن اینکه انگیزه بازیکنان را نیز بالا می‌برد.

روز گذشته شاهد یک میزبانی باکیفیت از شهر ارومیه بودیم و از تمام مسئولان این شهر و استان و همچنین حمایت پرشور تماشاگران این شهر تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: میزبانی باکیفیت شهرستان های مختلف از مسابقات بین‌المللی و تیم ملی ما را در واگذاری میزبانی‌ها به شهرهای دیگر تشویق می‌کند و روز گذشته ارومیه نمره قبولی گرفت.

پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال قبل از مرحله نهایی قهرمانی آسیا پرداخت می‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از مسابقات مرحله نهایی قهرمانی آسیا، پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت کنیم تا روحیه آنان برای مسابقات بیش از پیش بهتر شود.

شکوری همچنین اضافه کرد: برای انجام بازی‌های تدارکاتی نظر کادر فنی در اولویت قرار دارد اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تیم با آمادگی کامل به مرحله نهایی مسابقات اعزام شود.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان‌ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه گذشته و در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش‌رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه پنج بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان چهار بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

روز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد، ازبکستان با نتیجه ۹ بر سه تاجیکستان را از پیش رو برداشت و ایران نیز هشت بر سه بر قرقیزستان پیروز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار