معاونت شهرداری تهران خبر داد

آماده‌باش ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی همزمان با بارش باران

تهران (پالنا) - معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی در مناطق همزمان با بارش باران در پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی همزمان با بارش باران

به گزارش سایت شهرداری، مجتبی یزدانی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران از ۳ روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارند، گفت: از اردیبهشت ماه امسال تمامی کانال های اصلی که در زمان بارش شدید باران می توانستند خطر آفرین باشند، لایروبی شدند و مشکلات بحرانی آن ها برطرف شد. بر این اساس، در حال حاضر در کانال ها و روددره های اصلی مشکل خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در هماهنگی کامل با سازمان هواشناسی، استانداری، فرمانداری، پلیس راهور، منابع طبیعی و کلیه ارگان های مسئول انجام می شود، ادامه داد: قاعدتاً وضعیت شهر در شرایطی که در یک ساعت تا یک ساعت و نیم، به طور میانگین ۱۶ میلیمتر بارندگی داریم عادی نیست؛ با این وجود تنها در چند نقطه شامل حوالی میدان آزادی، پل سنگی در منطقه ۲۱ و ابتدای تونل امیرکبیر با مشکل آب گرفتگی رو به رو بوده ایم.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حال حاضر سامانه ۱۳۷، سازمان آتش نشانی و به طور کلی نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل هستند. ضمن اینکه مدیران خدمات شهری در مناطق تقسیم شده اند و با پلیس راهور نیز هماهنگ هستیم.

یزدانی با بیان اینکه پیش بینی می شود امشب و تا غروب فردا شدت بارندگی ها زیاد باشد، گفت: براین اساس حدود ۳۶ هزار نیروی خدمات شهری و عمرانی در تلاش اند تا همزمان با بارندگی تردد در شهر جریان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار