فرمانده مرزبانی ناجا: سازمان ملل در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا گفت همکاری مطلوب مرزبانان و مرزنشینان به امنیت منتج می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده مرزبانی ناجا: سازمان ملل در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند

به گزارش سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، اظهار کرد: نتیجه رابطه خوب مرزنشینان و مرزبانان، جزیره کیش امن و زیبا می شود که همانند نگینی زرین در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس می درخشد.

وی با بیان اینکه همکاری مطلوب مرزبانان و مرزنشینان به امنیت منتج می شود، افزود: بنده در جایگاه یک مرزبان معتقدم که حضور برخی از کشورهای فرا منطقه ای با تجهیزات و ناوگان جنگی، مخل آرامش در خاورمیانه شده و مردم نیز از این موضوع ناخرسند هستند چرا که تجهیزات و ناوگان جنگی کشورهایی امثال آمریکا جز احساس ناامنی چیزی را برای مردم به ارمغان نیاورده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سازمان ملل به عنوان یک نهاد بین المللی و مدعی امنیت و آرامش مردم، نتوانسته به وظیفه خود درست عمل کند، تصریح کرد: متاسفانه سازمان ملل در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند، با مطالبه ای که از سوی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران انجام شد از آنان خواسته شده تا در منطقه حضور پیدا کنند که هم به وظیفه خود عمل کرده باشند و هم گوشی شنوا برای سخنان مردم منطقه داشته باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس تا چه زمانی می خواهند نوکری کشور هایی امثال آمریکا را کرده و هزینه های آنان را بپردازند،کشورهای حوزه خلیج فارس باید به خود بیایند؛ چراکه مستکبران جهان در هرنقطه ای از دنیا ورود کرده‌اند جز نابودی و از بین بردن آرامش مردم آن منطقه کار خاصی انجام نداده اند.

مرزبانان و دریادلان دلی همانند دریا دارند

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این دیدار با بیان اینکه مرزبانان و دریادلان گوشی شنوا و دلی همانند دریا دارند، گفت: ما مرزنشینان، مرزبانان و دریابانان را برادر خود دانسته و همکاری با این عزیزان را همچون عبادت از وظایف دینی خود می دانیم.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش خاطر نشان کرد: معتقدیم که امنیت برای کشور از نان و غذا واجب تر است چراکه جمهوری اسلامی ایران را متعلق به خود و همه ی مردم این سرزمین میدانیم که خوشی این کشور برای همگی ما خوشی و بدی نیز برای همگی ما بدی به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار