کتاب «کلاغ خنزر پنزری» کانون به چاپ پنجم رسید

تهران (پانا) - کتاب «کلاغ خنزر پنزری» به نویسندگی و تصویرگری سروناز پریشانزاده (پریش) برای پنجمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «کلاغ خنزر پنزری» کانون به چاپ پنجم رسید

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چاپ اول این کتاب سال ۱۳۸۷ منتشر شد و امسال در نوبت چاپ پنجم با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه باز نشر شد تا در مجموع شمارگان آن به ۵۷ هزار نسخه برسد.

بر اساس این گزارش داستان کتاب «کلاغ خنزر پنزری» در باره کلاغی است که از رنگ بدنش ناراضی است، تلاش می‌کند با جمع‌آوری انواع لوازم پر زرق و برق و رنگی، خودش را تغییر دهد. این وسایل هویتش را مخدوش می‌کند و جلوی پروازش را می‌گیرد…

درواقع این کتاب مفاهیم فلسفی و عرفانی را در قالب داستان‌هایی با فرم و محتوای کودکانه و جذاب بیان کرده است. در بخشی از قصه‌ی کتاب «کلاغ خنزر پنزری» آمده است «روز پنجم: آن روز کلاغ سیاه هرچی که پیدا کرده بود، تو لانه‌اش جا کرده بود، به خودش آویزان کرد. به مرغ عروسکی گفت: «دیدی آخرش شدم مثل تو، با این چیزهای کهنه و نو!»

کتاب «کلاغ خنزر پنزری» نخستین تالیف سروناز پریشانزاده است و در سومین دوره جایزه ادبی گام اول، جایزه تشویقی موسسه خانه کتاب را دریافت کرد.

چاپ پنجم این کتاب برای گروه سنی بالای چهار سال در ۲۸ صفحه رنگی و قیمت ۸هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و شهر کتاب‌ها به فروش می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار