بیش از 94هزار نفر در شهرستان تایباد تحت پوشش بیمه سلامت هستند

تایباد (پانا) - رئیس اداره بیمه سلامت تایباد بیش از 94هزار نفر از کل جمعیت 122هزار نفری شهرستان را تحت پوشش بیمه سلامت دانست.

کد مطلب: ۹۶۳۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 94هزار نفر در شهرستان تایباد تحت پوشش بیمه سلامت هستند

غلامعلی چهاریاری، رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان تایباد در گفتگر با پانا، اظهار کرد: 94 هزار نفر، شامل کلیه صندوق های بیمه ای اعم از کارکنان دولت، بیمه سلامت همگانی، ایرانیان، سایر اقشار، روستائیان و سایر اقشار نظام ارجاع یک (مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ) می باشند.

وی در رابطه با موسسات طرف قرار داد، تصریح کرد: 11 داروخانه، یک بیمارستان، دو درمانگاه، یک رادیولوژی، سه آزمایشگاه و پنج فیزیوتراپی جزء موسسات طرف قرار داد بیمه سلامت می باشند.

رئیس اداره بیمه سلامت تایباد افزود: 11 پزشک عمومی، چهار دندانپزشک خانواده و شش مرکز جامع سلامت شهری و روستایی طرف قرارداد با بیمه سلامت می باشند.

چهاریاری با بیان اینکه 90 درصد هزینه های درمانی در بخش بستری و 70 درصد هزینه ها در بخش سرپایی در تعهد سازمان بیمه سلامت می باشند، خاطر نشان کرد: 93 نفر از بیماران خاص در شهرستان به صورت کاملا رایگان و دارای دفترچه تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

وی از مردم تقاضا کرد: به منظور توانمندسازی بیمه شدگان، افراد با دفترچه دارای اعتبار به پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند و از در اختیار گذاشتن دفترچه های بیمه خود به افراد دیگر خوددرای کنند.

اداره بیمه سلامت شهرستان تایباد دارای یک نمایندگی و یک دفتر پیشخوان داخل شهر و یک دفتر پیشخوان در شهر مشهدریزه می باشد و عملیات بیمه گری از قبیل صدور اولیه دفترچه ، تمدید و تعویض، ابطال و سایر خدمات را ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار