شب شعر درسوگ خورشید درارکان برگزارشد

یزد(پانا) – امام جمعه اردکان: باید زمینه‌ شکوفایی استعدادهای برتر نسل جوان را در رشته‌های مختلف از جمله شعر فراهم کنیم و سوگواره‌ شعر عاشورایی یکی از این مصادیق است.

کد مطلب: ۹۶۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شب شعر درسوگ خورشید درارکان برگزارشد

"حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر " در مراسم شب شعر عاشورائی که به همت آموزش و پرورش اردکان درکانون امام خمینی(ره) این شهر برگزارشد افزود: گاهی در یک بیت شعر محتوای یک نسخه کتاب یا یک سخنرانی گنجانده شده است، مثل این بیت شهریار که خطاب به کسانی است که بر امام‌حسین (ع) خرده می‌گرفتند که چرا خانواده‌اش را برای قیام عاشورا همراه برده است" بردنِ اَهلِ حرم دستور بود و سِرِّ غیب ، ور نه این بی‌حرمتی‌ها کی روا دارد حسین "

وی درادامه یاد و خاطره‌ مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی نماینده سابق حضرت امام در استان و امام جمعه فقید شهر یزد و مرحوم حجت‌الاسلام‌ محمدحسین بهجتی(شفق) امام جمعه اردکان را گرامی داشت .

گرامیداشت یاد وخاطره ۱۵ شهید فرهنگی و ۱۰۸ شهید دانش‌آموز شهرستان اردکان ، برپائی نمایشگاه عکس و هنرنمایی گروه دستان گویا از دیگر برنامه های این مراسم بود .

گفتنی است در نهمین سال برگزاری شب‌ شعر عاشورایی، از ۶۰ اثر ارسالی شعرای دانش‌آموز شهرستان نیمی از آثار انتخاب، قرائت و از شاعران آثار برگزیده قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار