اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواردراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداراسلامشهر از اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار درشهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواردراسلامشهر

مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار که مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی از جمله ثبت نام، ارزیابی، توانمندسازی و اتصال به بازار متقاضیان اجرایی خواهد شد، کلیه اعضاء کارگروه باید ضمن معرفی نماینده معین به مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری نهایت همکاری را در اجرای این طرح بعمل آورند.

او ادامه افزود: با توجه به برش دستگاهی مربوط به ثبت اشتغال در سامانه رصد کلیه اعضاء کارگروه باید نسبت به ثبت سهمیه اعلامی اقدام و در جلسه آتی گزارش آن را اعلام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارائه تسهیلات مشاغل خانگی را در دستور کار دارد، بیان داشت: لیست متقاضیان تسهیلات روستایی و عشایری که قبلا به دلیل عدم وجود اعتبار مسکوت مانده بود نیز از سوی ادارات صمت،جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان تهیه و جهت انجام اقدامات بعدی به فرمانداری ارسال خواهد شد.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار