43 پروژه ورزشی در استان یزد در حال ساخت است

یزد (پانا) – مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از 43 پروژه ورزشی نیمه فعال در استان در حال ساخت است و امیدوارم تا شهریور سال آتی این پروژه ها به اتمام برسد.

کد مطلب: ۹۶۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
43 پروژه ورزشی در استان یزد  در حال ساخت است

"مسعود شریعتی" در این نشست بیان داشت: وظیفه همه ماست که در جهت رشد و توسعه ورزش در راستای سلامتی قدم برداریم و در هر برهه ای از زمان سلامتی خود را تضمین کنیم.

وی از تعداد 595 باشگاه ورزشی در استان خبر داد و افزود: یکی از سیاست های دولت واگذاری باشگاه های ورزشی به بخش خصوصی است.

شریعتی با بیان اینکه آمار ورزشکاران نسبت به سالهای قبل افزایش داشته عنوان کرد: در سال 98 بیش از 75 هزار نفر ورزشکار در استان یزد در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه اقشار مختلف نیاز به ورزش دارند و یک نیاز اجتماعی است گفت: با انجام فعالیت نیم ساعته ورزشی در روز می توان بر بسیاری از بیماری ها غلبه کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از 90 رشته ورزشی ویژه خواهران و آقایان خبر داد و افزود: در 6 ماهه اول سال در 5 رشته ورزشی یزد میزبان بوده و بیش از 3 هزار نفر در المپیاد برتر که در استان یزد برگزار شد شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: بیش از 43 پروژه فعال نیمه تمام در حال ساخت است و در 3 سال گذشته بیش از 87 پروژه به اتمام رسیده است و امیدواریم تا پایان شهریور سال آتی این پروژه ها به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار