همایش تببین فعالیت های پرورشی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس زبرخان برگزار شد

زبرخان (پانا) - همایش تبیین فعالیت های پرورشی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس زبرخان با حضور ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش در سالن همایش های کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش تببین فعالیت های پرورشی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس زبرخان برگزار شد

رئیس اداره موزش و پرورش زبرخان در این کارگاه با اشاره به توفیقات و رتبه هایی که در سال گذشته در مسابقات مختلف توسط دانش آموزان به دست آمده است،این موفقیت ها ی کم نظیر را مرهون زحمات معاونان ومربیان پرورشی دانست وگفت:معاونان و مربیان پرورشی در مدارس نقش بسزایی در کسب توفیقات دارند.

سید مجتبی تاراش افزود: مربیان پرورشی باید به مسائل روحی و روانی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند و با توجه به اینکه شعار امسال آموزش وپرورش خراسان رضوی،ایجاد امید آفرینی در مدارس است،در راستای ایجاد نشاط جمعی و امیدآفرینی در مدارس تلاش ویژه ای داشته باشند و فضای مدارس را به سمتی ببرند که جذابیت داشته باشد و دانش آموزان با علاقه در مدارس حضور یابند.

تاراش اظهار کرد: لازمه تربیت موفق و خروجی‌های کارآمد از نظام آموزش‌وپرورش کشور توجه به همه ابعاد آموزشی، پرورشی و بالأخص تربیتی است و دانش آموزان باید در همه ابعاد تربیتی رشد کنند و به دنبال تربیت تک بعدی دانش آموزان نباشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان خطاب به مدیران و مربیان مدارس این منطقه گفت: برای افزایش نشاط و روحیه دانش آموزان در مدارس سرود همگانی داشته باشید چرا که در این صورت کل دانش آموزان مشارکت پذیری را یاد می گیرند و دانش آموزان را به سمت یک مدرسه پویا و زندگی هدایت می کند.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود و اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود.

قابل ذکر است در این همایش، کارگاه هنرهای نمایشی نیز با حضور استاد لطف آبادی پیشکسوت عرصه تئاتر و هنرهای نمایش استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور برگزار گردید و مربیان مدارس زبرخان با اصول راه اندازی و تشکیل گروه تئاتر در مدارس آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار