بازدید نظارتی از نانوائی های شهرستان اشکذر

یزد(پانا) - معاون فرماندار:میزان مصرف نمک در نان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که استفاده بی رویه از نمک در عمل آوری خمیر می تواند در بروز یا تشدید بیماری های غیر واگیر تاثیر گذار باشد.

کد مطلب: ۹۶۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نظارتی از نانوائی های شهرستان  اشکذر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، گشت مشترک بازرسی از واحد های نانوایی شهرستان با حضور"مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،"میثم فلاح" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتحادیه نانوایان و کارشناس مرکز بهداشت شهرستان اشکذر صورت گرفت.

در این بازرسی که از تعداد 10 واحد نانوایی در سطح شهرستان بازدید بعمل آمد، مواردی هم چون وزن چانه، کیفیت نان، نصب ساعت پخت و قیمت نان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در این بازدید بر رعایت دقیق وزن چانه، رعایت استانداردهای نمک و همچنین بهداشت واحدها تاکید نمود.

مصطفی پوردهقان گفت: میزان مصرف نمک در نان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که استفاده بی رویه از نمک در عمل آوری خمیر می تواند در بروز یا تشدید بیماری های غیر واگیر تاثیر گذار باشد.

در پایان این بازدید دو واحد نانوایی به دلیل کسر وزن چانه به تعزیرات حکومتی معرفی و سه واحد نیز اخطار بهداشتی دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار