معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در دیدار با معاون آموزش متوسطه استان مطرح نمود:

انگیزه و تلاش معلمان در کنار دانش و مهارت آن ها در ارتقاء کیفیت آموزشی بسیار حیاتی است

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان به همراه روسای ادارات متوسطه دوره اول، متوسطه نظری، تکنولوژی و گروه های آموزشی و آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش با کمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۶۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انگیزه و تلاش معلمان در کنار دانش و مهارت آن ها در ارتقاء کیفیت آموزشی بسیار حیاتی است

در این دیدار علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از راهبری مدیر کل استان زنجان در خصوص فعالیت های پروژه مهر و تلاش های مجموعه همکاران استان، با اشاره به نقش بارز معلمان در فرآیند یاددهی و یادگیری، توسعه شایستگی معلمان را جزء اولویت های کاری دستگاه آموزش و پرورش بر شمرد.

کمرئی نقش گروه های آموزشی را در توسعه حرفه ای معلمان و مدیران بسیار مهم دانست و تصریح کرد: «هرگونه نیاز سنجی در اجرای دوره های ضمن خدمت و ارتقای علمی برای همکاران از طریق گروه های آموزشی اعمال می شود.»

کمرئی در ادامه انگیزه و تلاش معلمان در کنار دانش و مهارت آن هارا در ارتقاء کیفیت آموزشی بسیار حیاتی برشمرد و گفت: «اقدامات مداخله ای در روندها و فرآیندهای آموزشی در سطح استان مورد نیاز است و این لازمه بهبود کیفیت آموزشی می باشد.»

وی ضمن تاکید بر شناسایی کانون های تاثیر پذیری سیستم، افزود: «توسعه حرفه ای مدیران به عنوان یک عامل انگیزه بخش و ضامن توسعه حرفه ای معلمان می باشد.»

در این دیدارهمچنین داود بهرامی، معاون آموزش متوسطه استان، ضمن تشکر از حضور معاون آموزش متوسطه وزارت در مراسم بازگشایی مدارس استان و گزارشی از وضعیت حوزه معاونت آموزش متوسطه استان در زمینه ساماندهی نیروی انسانی، پوشش تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان، توسعه متوازن بین رشته ای و هدایت تحصیلی ارائه کرد .

بهرامی با اشاره به تلاش مجموعه همکاران حوزه اداری در تقویت فضای روابط انسانی مطلوب، این امر را لازمه افزایش انگیزه همکاران و در نهایت ارتقاء سطح کیفی وظایف و مسئولیت های اداری و آموزشی عنوان نمود.

معاون آموزش متوسطه استان در ادامه با اشاره به دغدغه ارتقاء کیفیت آموزشی مداس دولتی و عادی در کنار اهتمام به مدارس خاص، به معرفی برخی از طرح های ابتکاری استان در زمینه کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی با محوریت گروه های آموزشی پرداخت.

در پایان هر یک از روسای ادارات حوزه آموزش متوسطه ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیت های انجام یافته در حوزه مسئولیت خود، نسبت به تشریح برنامه ها و طرح های حوزه آموزش پرداختند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، نشست های تخصصی با مدیران کل حوزه ستادی معاونت آموزش متوسطه نیز برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار