ردخون در اردکان به روی پرده می‌رود

یزد(پانا) -فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ ردِ خون» در دو سینمای فعال شهرستان اردکان اکران می شود.

کد مطلب: ۹۶۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ردخون در اردکان به روی پرده می‌رود

به گزارش پایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ ردِ خون» که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان در سراسر کشور روبرو شده است، در دو مقطع زمانی ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ در سینما هویزه شهرستان اردکان واقع در میدان بسیج اکران می‌شود.

این فیلم سینمایی که دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۱ به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی است؛ همچنین ساعت ۲۱:۰۰ در سینما هنر شهرستان اردکان واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری مرحوم حضرت آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی (رحمه‌الله علیه) اکران می‌شود.

طبق آمارها، مخاطبان اردکانی از این فیلم سینمایی که روایت کلی آن پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است استقبال قابل‌توجهی داشته‌اند.

گفتنی است که در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۲؛ ردِ خون، نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات نظامی فروغ جاویدان؛ عباس زریباف، فرمانده این عملیات را ترور کنند اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار