تازه‌ترین خبرها از فیلم جدید اصغر فرهادی

تهران (پانا) - اصغر فرهادی فیلم بعدی‌اش را در ایران و شهر شیراز می‌سازد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تازه‌ترین خبرها از فیلم جدید اصغر فرهادی

اصغر فرهادی از معدود فیلمسازان ایرانی است که حتی زمزمه تدارک او برای ساخت اثری تازه حکم خبری دست اول و بشدت کنجکاوی‌برانگیز را دارد بویژه وقتی بشنویم او این بار در داخل کشور فیلم خواهد ساخت. همانطور که سال گذشته در چنین روزهایی در بخشی از گفت‌وگو با خبرنگار لاناسیون وعده داده بود: «آنچه می‌دانم این است که به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام را در ایران مقابل دوربین خواهد رفت، برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم بلکه آن‌ها را در ایران به نمایش بگذارم».

این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد. فیلمی که طبق شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم در لوکیشن‌های شهر شیراز کلید خواهد خورد. ضمن اینکه گویا حضور بابک کریمی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم هم قطعی شده است و به احتمال فراوان مدیریت فیلمبرداری را نیز حسین جعفریان، مدیر فیلمبرداری آخرین فیلم فرهادی، «فروشنده» و برخی دیگر از ساخته‌های این کارگردان از جمله «درباره الی» به عهده خواهد داشت. البته بر اساس اطلاعات رسیده، نهمین فیلم فرهادی بی تردید سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

فرهادی طی ماه های گذشته مشغول نگارش فیلمنامه جدیدش بوده و همچنین سناریوی سه فیلم کوتاه را نیز برای سینماگران خارجی نوشته است.

فانتزی «داشتم میرفتم» ساخته فران بروکس، کمدی «نه خیلی زیاد و نه کم» ساخته لوسیا ازکر و درام «تنهایی» ساخته دیوید کوردون سه فیلم کوتاهی هستند که فیلمنامه آنها را فرهادی نوشته است. از این بین دو فیلم اول در اسپانیا اکران شده‌اند و فیلم سوم هنوز به نمایش درنیامده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار