بیست و دومین دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی در ابرکوه برگزار شد.      

ابرکوه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورشی ابرکوه گفت: این انتخابات بسیار پر نشاط و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی در ابرکوه برگزار شد.      


"محمد علی شکیبا "ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این انتخابات افزود: خوشبختانه دانش اموزان استقبال بسیار خوبی از انتخابات شورای دانش اموزی نشان دادند و با شور و هیجان وصف ناشدنی در صف های انتخاباتی ایستاده بودند.


"شکیبا " خاطر نشان کرد: این انتخابات علاوه بر اینکه زمینه مناسب را برای حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه ایجاد می کند، ایجاد بستر مناسبی برای ورود دانش اموزان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی است.


وی شوراهای دانش آموزی را دارای ظرفیت های ویژه برای پویائی و همچنین افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی دانش آموزان دانست و تصریح کرد: فعالیت این شوراها در قالب ۱۸ انجمن برنامه ریزی شده است تا به وسیله آن دانش آموزان مشارکت جدی در برنامه های مدرسه محل تحصیل خود داشته باشند.


ایشان با اشاره به اینکه این انتخابات در بیش از 100مدرسه ابرکوه برگزار شدابراز داشت: از جمله مهمترین وظائف این شوراها در هر مدرسه، مشارکت در امور انضباطی و بهداشتی، برنامه های اجتماعی و فرهنگی و امور آموزشی است .

.
.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار