برگزاری مراسم انتخابات شورای دانش آموزی درشهرقدس

شهرقدس (پانا) - انتخابات شورای دانش آموزی بصورت متمرکز در آموزشگاه ایثار شهرقدس برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم انتخابات شورای دانش آموزی درشهرقدس

این مراسم باحضور واثقی فرماندار شهرقدس،محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای شهر و صادق محمدی رئیس اداره آموزش و دیگر مسئولین در آموزشگاه دخترانه ایثار شهرقدس برگزارشد.

واثقی فرماندار شهر قدس در سخنانی با اشاره بر آیه سی و هشتم سوره شورا بیان کرد: قرآن همه مارا به مشورت کردن در امور سفارش میکند وامروز روزی است که شما انتخاب میکنید چه کسانی برای شما تصمیم بگیرند،چه کسانی به نمایندگی از شما بامدیر و معاونین مدرسه تعامل برقرار کنند و خواسته‌هایتان را انتقال دهند.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز در سخنانی گفت:امروز این انتخابات تمرینی است برای اینکه مسئولین را خودمان انتخاب میکنیم ودر کشورهای اطراف، کشورهایی هستند که خیلی به انتخابات اعتقاد ندارند و از سیستم سلطنتی پیروی میکنند،ولی در جمهوری اسلامی مردم مسئولین را انتخاب میکنند.

او افزود:درگام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)میفرمایند: شماجوانان و نوجوانان آینده ساز این کشور هستیدوامروز به برکت همین انقلاب است که ما به واسطه همین انتخاب ها پیشرفت های زیادی داشیم.

محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی هم در جمع دانش آموزان مدرسه ایثار اذعان داشت:درمیان شماها انسانهای بزرگی هستند که فردای این کشور به دست آنهاست.

او ادامه داد:روزهایی بود که جنگ بود و بانوان این کشور در پشت سنگرها کارهای امدادی انجام میدادند اما امروز جنگ ماجنگ فضای سایبری است وهم اکنون ابزار جنگ فکرها و ایده هاست وخط مقدم خط فکر و تدبیر و امید است واز فرصت های دوران دانش آموزی خود استفاده کنید و بدانید که این دوران برگشتنی نیست.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار