مسیب‌زاده: انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین همدلی و قانونمداری است

قرچک (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسولان استانی و منطقه‌ای بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس به‌ صورت متمرکز در آموزشگاه دخترانه نمونه دولتی شهید زهره‌وند شهرستان قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مسیب‌زاده: انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین همدلی و قانونمداری است

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در انتخابات شورای دانش‌آموزی آموزشگاه دخترانه شهید زهره‌وند قرچک با ابراز خرسندی از برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) صادر شده است، ۳۲ مرتبه از لفظ نوجوان و جوان استفاده شده که باید همگی باور کنیم آینده کشور به دست شما دانش‌آموزان عزیز ساخت خواهد شد.

او در ادامه گفت: این انتخابات فقط تمرین نیست بلکه یک مسابقه است و طبق آیه شریفه ((إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ)) خدای متعال حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد مگر اینکه آنان حال خود را تغییر دهند، و انسان در طول عمر خود انتخابات متعددی را در زندگی تجربه می کند اگر خوب توجه نکنیم و از این حق مسلم خود به درستی بهره نبریم، قطعا دچار آسیب و نقصان خواهیم شد.

مسیب زاده در ادامه گفت: امروز شما در این انتخابات تمرین همدلی و قانونمداری را مشق می کنید و درست انتخاب کردن را یاد می گیرید و در همین راستا باید از شعارهای غیر عادی و نا متعارف نیزاجتناب کنیم و فعالیتهای گروهی و جمعی را یاد بگیریم.

او با اشاره به برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی با حضور بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز در صد هزار مدرسه کشور گفت: ۷۵۰ هزار دانش آموز به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می‌شوند که طبق بند 18 و 20 آیین نامه اجرایی مدارس که مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است در تصمیم سازی مدرسه مشارکت دارند و این شوراها از ارکان مدرسه محسوب خواهند شد.

در ادامه این مراسم از اعضای شورای دانش‌آموزی سال گذشته مدرسه دخترانه نمونه دولتی شهید زهره‌وند نیز تجلیل شد و سپس با صدا در آمدن زنگ شوراها دانش‌آموزان در انتخابات شورای دانش‌آموزی شرکت کرده و رای خود را به کاندیداهای مورد نظر به صندوق آراء انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار