افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در کاشان

اصفهان (پانا) - افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان کاشان به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۶۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو زمین چمن مصنوعی  در کاشان

رئیس اموزش و پرورش کاشان در مراسم بهرداری از این دو زمین با بیان اینکه هزینه زمین چمن مصنوعی مدرسه حاج حبیب الله واحدی توسط این خیر مدرسه ساز پرداخت شده است، گفت: برای عملیات زیرسازی، فنس کشی، نورپردازی، خرید و نصب چمن مصنوعی هرکدام از زمین های فوق، اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
حسین مقنی با اشاره به اینکه تا پایان سالجاری 4 زمین چمن دیگر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد تصریح کرد: محل احداث زمین های چمن مصنوعی تازه افتتاح شده براساس دسترسی حداکثری جمعیت دانش آموزی و همچنین با اولویت پایین بودن میزان سرانه فضای ورزشی آن منطقه انتخاب شده است و تمامی این زمین های چمن مصنوعی در داخل فضای مدرسه نصب شده تا دانش آموزان آن مدرسه و همچنین مدارس اطراف بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.
در این مراسم نماینده مردم کاشان و اران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش خیرین درتحقق اهداف آموزش و پرورش تعیین کننده است ومدرسه سازی راهی برای رسیدن به اوج افق های روشن و تضمین کننده سعادت اخروی ودنیوی است.
سید جواد ساداتی نژاد اظهار داشت: خیران نیک اندیش با توجه، به بخش مدرسه سازی و مدرسه یاری زندگانی خود و جامعه را بیمه می کنند و ما باید با زمینه سازی وترویج فرهنگ خیرین درجامعه این امر معنوی وعلمی را گسترش داده وعلم و معرفت را در کشورمان نهادینه کنیم.
در شهرستان کاشان بیش از 65 هزار دانش اموز در 300 واحد اموزشی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار