بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از 5هزار مدرسه آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز ( پانا ) - همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس استان آذربایجان شرقی برگزار شد که از 8 هزار مدرسه استان بیش از 5 هزار مدرسه حائز شرایط برگزاری این انتخابات بودند.

کد مطلب: ۹۶۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از 5هزار  مدرسه آذربایجان شرقی برگزار شد

عاشور اکرمی در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی بصورت پایلوت در دبیرستان دخترانه مردانی آذر ناحیه 2 تبریز، گفت : مسئولیت پذیری، تمرین مشارکت جویی، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی و تکریم عملی شخصیت دانش آموزان از اهداف این شورا است.

معاون آموزش متوسطه استان با بیان اینکه ارتباط صمیمی و دو سویه از دیگر اهداف شوراهای دانش آموزی است افزود: ارتباط صحیح، مستقیم و دوسویه بین اولیا و دانش آموزان، تحکیم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی و توجه عملی به مطالبات و خواسته‌های دانش آموزان رویکردهایی است که مجموعه در جهت تحقق آنها تلاش می کند.

اکرمی یادآور شد: از 8 هزار مدرسه سطح استان، پنج هزار و 200 مدرسه استان حائز شرایط برای برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی هستند.

وی همچنین اظهار کرد: بیش از ۱۰۵هزار دانش آموز کاندیدای عضویت در شوراهای دانش آموزی هستند که ۳۶ هزار کاندید در مدارس انتخاب خواهند شد .

شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در سخنانی گفت: شورای دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی است.

جعفر راستگو بیان کرد: دانش اموزان منتخب در این شوراها نماینده دانش اموزان هستند و باید با برنامه ریزی و پشتکار دغدغه ها را به گوش مدیران مدرسه و مسئولان شهرستانی و استانی برسانند تا کمبود ها رفع و مشکلات حل شود.

وی تاکید کرد: ارتباط اولیا، مدرسه و دانش اموزان باهم می تواند علاوه بر رفع مشکلات زمینه های پیشرفت آموزشی و تربیتی را فراهم کند و رضایتمندی عمومی را بدنبال خواهد داشت.

تجلیل از فعالین حوزه شورای دانش آموزی و دانش آموزان برتر آموزشگاه و رای گیری دانش آموزان از دیگر برنامه های پایلوت بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار