مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه برگزار شد

اصفهان (پانا) - مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه با حضور نماینده ولی فقیه، معاون کل وزیر بهداشت، عضو هیات امناء دانشگاه، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و رئیس شورای اسلامی کاشان و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه برگزار شد

رئیس سایق دانشگاه در این مراسم، به دو اقدام مهم خود در دوران تصدی خدمت اشاره کرد و گفت: تاسیس دانشکده داروسازی برای جامعیت دانشگاه ضروری است.
ابراهیم کوچکی، با بیان اینکه مقالات زیادی در حوزه داروسازی توسط پژوهشگران دانشگاه انتشار یافته و پتانسیل های بخش خصوصی در این زمینه بالاست، افزود: بایستی از این ظرفیت ها استفاده کرد.
وی تصریح کرد: در اردیبهشت 96 با رایزنی های انجام شده با رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، مقرر شد ساختمان احداث و وزارت بهداشت مجوز آن را صادر کند.
رئیس سایق دانشگاه ادامه داد: مجوز راه اندازی دانشکده داروسازی در شورای گسترش وزارت متبوع مصوب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم.
وی، همچنین به آغاز کلنگ زنی بیمارستان بقیه ا... از حدود 12 سال پیش با پیشرفت کم و اقدامات صورت گرفته با کمک مجمع خیرین سلامت اشاره کرد.

کوچکی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان در سال 97 بیش از 40 پروژه تکمیل و راه اندازی شد.
رئیس سایق دانشگاه، راه اندازی کلینیک ویژه، مجتمع آموزشی پژوهشی فرقانی، خوابگاه پسرانه محتشم، چندین پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت و ... را از جمله پروژه های مهم راه اندازی شده، عنوان کرد.
وی به اقدامات برجسته در حوزه های مختلف آموزشی، دانشجویی فرهنگی، پژوهشی و توسعه اشاره و از معاونین و مسئولین این حوزه ها تقدیر کرد.
کوچکی، برگزاری اولین آزمون الکترونیک، برتری در حوزه قرآنی و راه اندازی اولین پژوهشکده علوم پایه را از جمله این اقدامات برشمرد.
رئیس دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همکاری همدیگر دانشگاه به جایگاه واقعی خود دست یابد و بتوانیم بیانیه گام دوم انقلاب را در راستای اهداف و سخنان رهبری اجرا کنیم.
سید علیرضا مروجی، با بیان اینکه طبق گفته وزیر بهداشت سهم ما در این بیانیه برای عملی کردن آن بیش از بقیه دستگاه هاست، افزود: ما به اولویت های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور توجه خواهیم کرد و تمام تلاش مان در این راستا خواهد بود.
وی، با بیان اینکه ایران رهبر سلامت منطقه شناخته شده است که این جز با تلاش و همدلی و کوشش همه پرسنل ممکن نخواهد بود، اظهار داشت: در طی 41 سال گذشته، هر یک سال شش ماه امید به زندگی در مردم افزایش یافته است.
وی، با بیان راه اندازی دانشگاه در سال 65 با عنوان دانشکده پزشکی، گفت: شاخص های سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کشور زبان زد است و برای ارتقای سلامت بیشتر تلاش خواهیم کرد.
مروجی افزود: در دو سال اخیر، 7 میلیون خدمت در سامانه سیب ثبت شده و 16هزار بیمار فشارخون و 12هزار بیمار دیابتی تحت پوشش قرار گرفتند.
وی، ضمن تقدیر از کوچکی و آرزوی موفقیت در تحصیل برای ایشان، تصریح کرد: افزایش امیدواری بیشتر، تعیین اهداف برای معاونت ها، مشارکت با جامعه، مردم و خیرین، توجه به رسالت آموزش و پژوهش و خدمت به مردم را چشم اندازه آینده دانشگاه می باشد.
وی، به ضرورت ساماندهی خرید دارو و تجهیزات جهت دسترسی مردم همراه با افزایش رضایت اشاره کرد و اظهار داشت: تمام سازمان ها در منطقه با دانشگاه همکاری خوبی را دارند و ما باید پاسخگوی این اعتماد آنها باشیم.
مروجی، تاسیس دانشکده داروسازی، کمک به اتمام بیمارستان های ثامن الائمه (ع) و امام حسن (ع) در آران و بیدگل، افزایش تجهیزات و امکانات بیمارستان شهید بهشتی در بخش های اتاق عمل، ماموگرافی، توسعه فاز 2 و 3 اورژانس و ساخت و راه اندازی بیمارستان بقیه ا... (عج) را از جمله درخواست های دانشگاه از وزارت بهداشت بیان کرد.
یادآور می شود در پایان این مراسم با تقدیم هدایا و تقدیرنامه از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین دانشگاه و شهرستان از کوچکی رئیس سابق دانشگاه تقدیر شد.
ابلاغ مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دکتر حریرچی معاون کل وزیر متبوع به سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار