بکارگیری ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی درگرامیداشت برنامه های هفته بسیج دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تلاش برای به کارگیری ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بکارگیری ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی درگرامیداشت برنامه های هفته بسیج دراستان اردبیل

احمد ناصری درجلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت: با آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه در تلاش خواهیم بود تا از ظرفیت تمامی دانش آموزان فعال و علاقه مند برای هر چه پربارتر شدن برنامه‌ها استفاده شود.

او به ظرفیت مناسب تشکل‌های دانش آموزی در پرداخت به امور فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل در طول هفته بسیج دانش آموزی در تلاش خواهد بود با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب و دیگر نهادهای فرهنگی برنامه‌های پرشور و مناسبی را در حوزه‌های مختلف تدارک ببیند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های درنظر گرفته شده آموزش و پرورش استان اردبیل در طول هفته بسیج دانش آموزی توجه به برگزاری کیفی برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در بین نسل جدید انقلاب است.

ناصری با تأکید بر لزوم آشناسازی هر چه بیشتر دانش آموزان با مجاهدت و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس، افزود: در حال حاضر تمامی کارشناسان جهانی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اذعان دارند.

او شکست‌های مستمر استکبار جهانی را ثمره آگاهی و بصیرت اقشار مختلف مردم دانست و افزود: ترویج روحیه بسیجی ایثار و شهادت، شکست‌های پیاپی استکبار را موجب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در استان اردبیل با محوریت مدارس خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز دراین جلسه اظهار داشت: تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب مهم در هفته بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این راستا باید عمل به وظایف و رسالت‌ها به بهترین شکل ممکن باشد.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی با اشاره به لزوم ترویج آموزه‌های فرهنگی و اخلاقی در دوران دفاع مقدس گفت: باید در این ایام نسبت به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش آن در امنیت و آسایش کنونی پرداخته شود تا بتوانیم به این شکل هجمه‌های فرهنگی دشمنان را نقش بر آب کرده و در این زمینه فرهنگ ایثار و شهادت را به یک امر نهادینه تبدیل کنیم.

او گفت: آشناساز روایت تصویری نسل جدید انقلاب و مانوس‌سازی آنان با مفاهیم معنوی و اخلاقی شهدای انقلاب می‌تواند گره‌گشای موانع و مشکلات باشد که باید در راستای غلبه بر مشکلات از این ظرفیت عظیم به نحو احسن استفاده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: به همین مناسبت 60 برنامه در محورهای مختلف در سطح مدارس استان در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود این برنامه‌ها با کیفیت مناسب به مرحله اجرا درآید تا تاثیرگذاری قابل توجهی در بین دانش‌آموزان داشته باشد.

عبدی بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که به همین مناسب در نظر گرفته شده می‌توان به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، رونمایی از کتاب و نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های شاخص دیگر اشاره کرد که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و امید می‌رود این برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار