روستای نوده گرمسار به شبکه فیبرنوری خانگی (FTTH) متصل شد

سمنان (پانا) - شبکه فیبرنوری خانگی (FTTH) به روستای نوده شهرستان گرمسار رسید و در مراسمی با حضور مسئولان، اهالی این روستا به شبکه فیبرنوری خانگی متصل شدند.

کد مطلب: ۹۶۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
روستای نوده گرمسار به شبکه فیبرنوری خانگی (FTTH) متصل شد

در راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به روستاها، آئین بهره‌برداری از اتصال روستای نوده شهرستان گرمسار به شبکه فیبرنوری خانگی، با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، معاون فرماندار گرمسار، مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت استان، دهیار و اهالی روستای نوده برگزار شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان در این آئین با اشاره به خدمات ارتباطی ارائه شده در بیشتر نقاط شهری و روستایی این استان، گزارشی از خدمات ارائه شده به روستاهای استان سمنان ارائه و اضافه کرد: مخابرات منطقه سمنان با با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال، روستای نوده گرمسار را به شبکه فیبرنوری مجهز کرد.

مجید دارائی افزود: با اجرای این پروژه، اهالی این روستا خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت را بر بستر فیبرنوری دریافت خواهند کرد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان هدف از اجرای این پروژه را هوشمندسازی روستاها عنوان و اعلام آمادگی کرد: تلفن ثابت به قیمت پایه و اینترنت پرسرعت مخابرات با کیفیت عالی، در اختیار اهالی این روستا قرار خواهد گرفت.

کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با اشاره به گستردگی خدمات مخابرات منطقه سمنان در این استان، از کمیت و کیفیت این خدمات ابراز رضایت و از تلاش‌های مدیر و مجموعه مخابرات استان سمنان تجلیل کرد.

در ادامه اهالی روستای نوده مشکلات ارتباطی این روستا را مطرح کردند و مهندس دارائی نیز ضمن پاسخگویی به تک تک سؤالات، عنوان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در راستای حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار