انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس شهرستان کلات برگزار شد

کلات(پانا) - با حضور فرماندار ،مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت نمادین در آموزشگاه متوسطه اول شهید علیپور کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس شهرستان کلات برگزار شد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات رمز موفقیت یک دانش آموز را #خودباوری و اعتماد به نفس ،پشتکار و تلاش و امید با آینده همراه با توکل دانست و گفت: مدیریت آینده کشور در دستان شما دانش آموزان است و شما میتوانید با تلاش و همت و برنامه ریزی به عنوان افراد برجسته حضور پیدا کنید.

وی انتخابات شوراهای دانش آموزی را یکی از جلوه های سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد:تشکل های دانش آموزی باید در مدارس فعال باشد ،چرا که شما با هدف گذاری درست در این تشکل ها و محیط مدرسه، در آینده به نتایج مطلوب دست میابید.

در ادامه مهدی ناصری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کلات ، شوراهای دانش آموزی را تمرین کار آمدی و اثر گذاری دانست و عنوان کرد: شاکله این انقلاب با حضور مردم و رهبری امام راحل بود.

وی انتخابات شوراهای دانش آموزی را تمرین دمکراسی در کشور دانست و افزود: این انقلاب ریشه در تاریخ مردم ایران دارد و مردم همیشه در تعیین سرنوشت خود دخیل بوده اند.

ناصری فرماندار شهر کلات در جمع دانش آموزان آموزشگاه شهید علیپور ضمن تشریح وظایف شوراهای شهر و روستا و نمایندگاه مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه بدهیم تمرین خودباوری تحت عنوان انتخابات شوراهای دانش اموزی اتفاق بیافتد و برای این امر باید فضا را برای دانش آموزان فراهم کرد تا تجربه لازم و کافی را برای ورود به عرصه اجتماع کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار