برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش‌آموزی در کلیه مدارس ناحیه یک شهرری و به صورت پایلوت در مدرسه ریحانه(خبره فرشچی) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ناحیه یک ری

در این برنامه که با حضور رئیس، شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه بیست برگزارشد، بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش در عرصه پرورشی و فعالیت‌های اجتماعی به صورت جدی وارد عرصه شده و انتخابات شورای دانش آموزی فرصتی برای ورود به زندگی اجتماعی و عرصه‌های مهمتر است.

او در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت: این انتخابات برای اینست که دانش آموزانی که فکر می‌کنند می‌توانند در عرصه‌ای مفید واقع بشوند خود را در معرض انتخاب می‌گذارند تا دوستانشان با اعتماد به توانمندی آنها انتخابشان کنند و این آغازی برای حضور بهتر در عرصه‌های اجتماعی است.

نصیری افزود: هر چه دانش‌آموزان در اداره مدرسه نقش بیشتری داشته باشند، آن مدرسه کامل‌تر و متعالی‌تر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری بیان داشت: انتخابات شورای دانش آموزی با هدف انتخاب فرد اصلح یک تمرین برای شرکت در انتخابات جدی‌تر است و اصلح یعنی بهترین‌ها که تک تک شما باید برای مدرسه خود اهمیت قائل شده و با بررسی شرایط بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه برنامه کاندیداهای شورای دانش‌آموزی مدرسه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و سپس دانش‌آموزان رای‌های خود را به صندوق آرا ریختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار