شورای دانش‌آموزی نهادی مدنی برای فعالیت‌های گسترده دانش‌آموزان است

شهر ری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری گفت: «یکی از اهداف اصلی شوراهای دانش‌آموزی به عنوان نهادی مدنی مشارکت همه‌جانبه و گسترده دانش‌آموزان در مسائل مربوط به مدرسه است.»

کد مطلب: ۹۶۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی نهادی مدنی برای فعالیت‌های گسترده دانش‌آموزان است

علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در مراسم بیست ودومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در آموزشگاه ملاصدرا اظهار داشت: دانش‌آموزانی که در برنامه‌های دانش‌آموزی مشارکت دارند با نگاه و دیدی خاص به مسائل نگاه می‌کنند.

او در ادامه شورای دانش‌آموزی را نهادی مدنی برشمرد و خاطرنشان کرد:دانش‌آموزانی که به عنوان عضو شورا انتخاب می‌شوند، هدف‌شان کاهش فاصله‌ میان مسئولین مدرسه با دانش آموزان است و هر چه تلاش در این راه بیشتر باشد، مشکلات کمتر می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، خروجی شوراها را نقش‌آفرینی و مشارکت همه جانبه دانش‌آموزان دانست و یادآور شد: شورا دانش‌آموزی نهادی دقیق، قانونی، منظم، با صداقت و به دور از مسائل حاشیه ای است که می‌تواند مسائل حوزه تعلیم و تربیت را به گوش مسئولین مدرسه برساند.

یزدان پناه اولین فایده شورا را تمرین فعالیت گروهی برای عرصه بزرگتر عنوان کرد و بیان داشت: تمرین فعالیت گروهی نجات دهنده افراد از غرور و خودخواهی است ودر واقع شورای دانش‌آموزی گشاینده‌ی راه فعالیت‌های گروهی است.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار