محمد صیدلو: تدوین کتاب درسی استان شناسی با همکاری استانداری و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسال نود وهشت و در سالن آیت الله هاشمی اداری کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: تدوین کتاب درسی استان شناسی با همکاری استانداری و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی در این استان با یک شبکه مدیریتی قوی در سطح استان از اداره کل تا سطح مدرسه صورت پذیرفت تا با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی بدون معلم برگزار نشود.

او با اشاره به جذب نیروهای سوادآموزی و حق التدریس از استانهای دیگربیان داشت :اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با مجوز وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای سوادآموزی و حق التدریس از استان‌های دیگر پرداخت تا بتواند آغاز سال تحصیلی جدید را با کمترین تنش در کمبود نیروی انسانی آغاز نماید .

صیدلو در ادامه با تاکید بر برگزاری مجمع خیرین بازمانده از تحصیل در شهرستانهای استان تهران یادآور شد: مجمع خیرین بازمانده از تحصیل برای اولین بار در کشور درآموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تشکیل جلسه داد تا بتواند در جهت بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح استان قدم مثبتی را بردارد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: جهت تدوین کتاب درسی استان شناسی به همت استانداری تهران و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،مکاتبات لازم با مراجع ذیصلاح و ارگانها و نهادهای مختلف صورت گرفته تا اطلاعات لازم جهت درج در کتاب را در اختیار آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران قرار دهند .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد :در تلاش هستیم تا با تأمین اعتبارات لازم ،دوره آموزشی معلمان مددکار را در مناطق 21گانه شهرستانهای استان تهران برگزار نموده و آموزش‌های لازم را در این زمینه در اختیار همکاران محترم فرهنگی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار