مسابقات ورزشی فرهنگیان جلگه رخ برگزار شد

جلگه رخ (پانا) -– به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی فرهنگیان آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان جلگه رخ برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز ویژه آقایان و پرتاب دارت ویژه خانم‌ها برگزار شد که در رشته تنیس روی میز تیم اداره آموزش و پرورش رخ و در رشته پرتاب دارت تیم هنرستان بنت الهدی موفق به کسب مقام نخست شدند.

مهدی حسن زاده کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش در حاشیه این مسابقات گفت: در راستای اهمیت به تربیت بدنی در آموزش و پرورش، کارگاه کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و دوره آموزشی ضمن خدمت درس تربیت بدنی برای آموزگاران منطقه برگزار شد. همچنین برای برگزاری سایر مسابقات در طول سال برنامه ریزی شده است.

نگار مطهری کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش جلگه رخ و مجری مسابقات بانوان ضمن ابراز خرسندی از استقبال خانم ها از این مسابقات گفت: نیمی از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش ما به دختران اختصاص داده شده است و وظیفه تربیت مادران آینده بر دوش همکاران خانم ما می باشد و لازمه تربیت درست، شادابی، نشاط و تندرستی همکاران ما است و برگزاری مسابقات ورزشی مقدمه خوبی برای این مهم است.

مطهری افزود: سعی ما در کارشناسی امور بانوان بر این است که نقش همکاران خانم ما در برنامه های راهبردی آموزش و پرورش جلگه رخ پر رنگ تر شود تا همکارن خانم با اعتماد به نفس و شوق بیشتری به منطقه خدمت نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار